diumenge, 15 de juliol de 2007

Salutacions

Hola a tothom,

veient que la cosa a la blocesfera política tarragonina s'animava, he pensat que els de les JERC-ERC no podíem ser menys! Fora bromes, aquest bloc neix per com a germà petit d'un bloc que porto temps gestionant i està dedicat a la literatura. En aquest nou bloc que neix avui espero poder expressar les meves opinions polítiques sobre coses que succeeixen a Tarragona i al país sense descuidar notícies que puguin ser interessants. No sé com es desenvoluparà el bloc ni cap a on anirà, però sí que tinc clar les següents coses:

1. les opinions que escriuré són meves, ja sé que milito en un partit polític, ERC i JERC, però companys i companyes hi ha vida més enllà dels argumentaris que ens passen!

2. Parlaré de política tarragonina i nacional, i també de coses que succeeixin a la resta del món i que consideri importants.

3. Ja ho dic ara: no contestaré tots els missatges i esborraré els grollers.

4. El que considero més important: procuraré que els meus posts siguin breus perquè no es facin farragosos

5. El meu altre bloc, els tròpics, l'aniré actualitzant amb coses de literatura i curiositats diverses. És un bloc no polític i no hi contestaré temes polítics.

4 comentaris:

Alejandro Caballero Madrid ha dit...

M'alegro de que ara ja tinguis bloc polític, la blocosfera tarragonina no es pot perdre un referent de la política juvenil com tu.

Salut...

Gerard Castells ha dit...

Hola alejandro,

ara ja podré deixar d'escriure anònims. Ets la primera persona que me deixa un missatge, mai ho podré oblidar....haha

Salut i....?

Waipu Joan ha dit...

salutacions i endavant.

Salvador Guinart ha dit...

Benvingut a l'univers dels que tenim blog!. Segur que dius coses interessants.

Salut!